Money.pl i Fakt.pl usunęły omówienie tekstu „Gazety Wyborczej” o sieci Żabka

„Gazeta Wyborcza” opisała trudną sytuację niektórych franczyzobiorców sieci sklepów Żabka przedstawioną na konferencji prasowej w Sejmie. Omówienie artykułu zamieszczono na Money.pl i Fakt.pl, a po wezwaniach od Żabka Polska usunęły teksty.